FAQ

Zamówienia i wysyłka

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia, które zostaną złożone do 12:00, zostaną wysłane niezwłocznie po otrzymaniu przez nas płatności, o ile zostanie podany prawidłowy adres. Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzić po numerze zamówienia.

Jak szybko trafi do mnie moje zamówienie?

Nasza firma ma swoją siedzibę w Niemczech. W Niemczech wysyłamy produkt zwykle w ciągu 1-2 dni, do innych krajów europejskich 2-3 dni.

Jak anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz je nam zwrócić, by otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?

Możesz skorzystać z płatności z góry na nasze konto bankowe, natychmiastowego przelewu bankowego, PayPala lub zakupu na konto (tylko dla sprzedawców detalicznych). W Niemczech dostępna jest też opcja płatności za pobraniem.

Ile czasu zajmuje przetworzenie płatności?

Wszystko zależy od rodzaju płatności. Przelewy na konto bankowe sprawdzane są ręcznie przez nas, dlatego ta metoda może zająć trochę czasu. Płatności przez PayPal i natychmiastowym przelewem przetwarzane są w kilka sekund.

Czy są dostępne jakieś zniżki?

Nowi klienci otrzymują 10% zniżki na pierwsze zamówienie u nas (nie dotyczy sprzedawców detalicznych). Okazjonalnie oferujemy zniżki z okazji Czarnego Piątku lub podobnych wydarzeń.

Obsługa

Jak mogę się z wami skontaktować?

Możesz się z nami skontaktować w dowolnej chwili, telefonicznie lub emailowo.

Co mogę zrobić, jeśli jakość waszego produktu lub usługi mnie nie zadowala?

Zawsze staramy się rozwiązać wszelkie wasze problemy i spełniać wasze prośby, ciągle staramy się też usprawniać nasze usługi. Jeśli masz jakiekolwiek zażalenia, skontaktuj się z nami bez wahania. Zawsze chętnie pomożemy.

Czy istnieje sklep fizyczny Vapidoo?

Nie, Vapidoo ma tylko sklep internetowy.

Prywatność

Jak pakujecie zamówienia?

Zamówienie zostanie przygotowane i wysłane w sposób dyskretny. Na paczce znajdzie się tylko nazwa naszego dystrybutora i Twój adres, bez żadnych wskazówek dotyczących zawartości przesyłki.

Jak dbacie o bezpieczeństwo moich danych osobowych?

Twoje dane będą przechowywane w naszej własnej, zabezpieczonej bazie danych, będą wykorzystywane jedynie przez ekipę Vapidoo i naszych dostawców, by przetworzyć i wysłać Twoje zamówienie, i by ciągle usprawniać naszą obsługę. Twoje dane osobowe będą traktowane z zachowaniem poufności i nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.

Czy wasza strona korzysta z plików cookie?

Tak, by zapewnić poprawne działanie strony, jak w przypadku większości innych sklepów internetowych.

Additional questions

Czy obsługujecie sprzedawców?

Tak, obsługujemy też sprzedawców detalicznych. Jeśli jesteś sprzedawcą i chcesz u nas kupować, prosimy o założenia konta klienta i przesłanie nam danych zarejestrowanej działalności gospodarczej oraz adresu strony internetowej (jeśli jest dostępna). Aktywujemy Twoje konto i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Kontakt

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi wśród najczęściej zadawanych pytań? Skontaktuj się z naszym działem wsparcia przez formularz kontaktowy albo zadzwoń na +49 (0) 241 99 123 283.

To Top